Ida af Larsson

Grattis bloggen!

Publicerad 2011-03-18 14:31:53 i Life,

Jag har ju glömt att fira min blogg?! Den fyllde 5 år den 15:e mars. Hujeda mig. 5 år. Och fler ska det bli! Jag får fira lite ikväll då det vankas några glas vin.

På fredagar så är vi i badhuset med skolan för att lära ungarna att simma. Idag så drunknade en elev. Ja, inte så att han dog men nästan. Han tappade flytdynan när han var på det djupa och sjönk som en sten, ingen såg det. Tillslut sprang en elev fram och drog tag i vår vaktmästare som är med. Det var ganska läskigt. Jag vet inte vem som tycker att det är en bra idé att ha 50 ungar på 4 personal...

Idag fick jag även hålla ett litet föredrag för en skock storögda flickor om varför vuxna tjejer har bh... En av tjejerna sa efteråt att om det var som jag förklarade så borde vår vaktmästare också ha bh. Jag bad henne att inte säga det till honom. Utav någon konstig anledning så gillar inte män det där med att de kanske borde bära bh...


Jack Nicholson har man boobs...

Kommentarer

Postat av: Richard

Publicerad 2011-03-20 14:08:49

Ja det lät definitivt som om det var för lite personal på för många elever huggha



Hehe ungefär som kramers idé i Seinfeld om the Broom Bh-:n för män :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela