Ida af Larsson

Mot oändligheten...

Publicerad 2011-03-18 07:19:39 i Life,

...och vidare!

Idag ska jag hinna med en hel del. Världens bästa Robban lånar ut sin lilla pärla så att jag ska kunna åka till Finspång i helgen. Han är fin han. Sedan så måste jag gå ner på stan och hämta upp en klänning som jag försökte köpa igår men tydligen inte hade pengar till... Det skulle vara ett par jeans men har man bestämt sig för att shoppa och ens kropp är lika jeansvänlig som Jabba the Hutts så får man ta det man hittar. Alltså en ganska onödig men fruktansvärt fin klänning.

Dags att tagga bussen.


Jabba "Ida" the Hutt

Kommentarer

Postat av: Richard

Publicerad 2011-03-20 14:05:43

Hittar man vad man vill ha så är det bara att köpa ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela