Ida af Larsson

Önskvärt

Publicerad 2011-03-21 12:49:17 i Life,

Jag gillar att fylla år och det är bara några veckor kvar tills min nästa födelsedag. Den 23:e i ordningen. Var den kommer att firas vet jag inte men ett hett tips är väl i Finspångstrakterna. Eller kanske man skulle sitta hemma själv och se ledsen ut? Jag vet inte, men jag saknar den där magiken som födelsedagar innehöll när man var liten.

Hela helgen var jag i Finpång, i de norrländska delarna av Finspång. En fantastiskt bra helg som innehöll det mest som man kan önska sig. Kanske åker tillbaka även i helgen. Usch! Jag vill inte börja bli en sådan där helg-Finspångs-bo som jag var för något år sedan. Jag har ju liksom ordnat upp ett liv här nu. Men vissa saker kan man bara inte säga nej till...

Kommentarer

Postat av: Richard

Publicerad 2011-03-24 20:19:31

Ja födelsedagar är definitivt inte lika spännande längre. Har nog med att göra att man nog inte tycker det spelar någon roll. Man blir ju bara äldre och kan inte göra något åt det så man får väl bara gilla läget hela tiden ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela