Ida af Larsson

Things

Publicerad 2011-03-15 21:13:18 i Life,

Mår lite illa just nu, jag har nämligen bakat cupcakes till jobbet imorgon och var tvungen att provsmaka en. Jag gillar verkligen inte sötsaker och den lilla saken kan ha varit det mastigaste jag någonsin har ätit. Men, men. Gott var det.

Tog en promenad med Lisa nyss, pratade om ödet, kärlek och pedagogik. En riktigt bra promenad. Just nu så går jag bara och väntar på att något dåligt ska hända för allt verkar gå min väg just nu; jag känner mig rätt snygg, jag har fått en provanställning på ett spännande, hemligt jobb, jag får jättemycket beröm för mitt jobb på skolan och jag har träffat någon som jag tycker om väldigt mycket. Snart måste ju något gå åt skogen?

Som sagt, jag har träffat någon jag tycker om. Roligt va? Jag har aldrig varit med om något liknande och jag är väldigt nyfiken på vad framtiden har att ge. Nog pratat om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela