Ida af Larsson

Booyaka!

Publicerad 2011-09-01 13:39:14 i Life,

Det är redan torsdag. Veckorna går sjukt fort nu när jag har återupptagit fotbollen och har fått lite snurr på livet igen. Fast ikväll kan jag inte träna för vi har personalkonferens. Herregud vad mycket kvällsjobb och möten det är när man jobbar i skolan. Mycket fler än vad många tror.

Jag tror att jag vet lite vad jag vill bli när jag blir stor, har hittat en jättefin utbildning här i Nyköping som jag förhoppningsvis kommer att kunna plugga men det blir inte förrän i februari 2013. Trist men det är väl så det är när man är vuxen och har ansvar...

Kommentarer

Postat av: Sarah Gabrielsson

Publicerad 2011-09-01 14:13:19

Var med i dagens blogg om du känner för det :)

Postat av: SOFIE - Följ med mina äventyr!

Publicerad 2011-09-01 14:31:51

Hejhej! I min blogg kan du läsa om mina äventyr i alp paradiset Schweiz och all träning för att bli Sveriges nästa professionella vågsurfare.



Kramar från Sofie:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela