Ida af Larsson

Friday!

Publicerad 2011-09-09 13:08:43 i Life,

Jag är så helgpepp att det är sjukt! Jag har verkligen längtat efter den här helgen! Det känns liksom ända ut i tåspetsarna att det här kommer att bli en fantastisk helg. Men det vet ni ju redan att jag tror.

Vad vi ska göra idag vet jag inte, kanske gå ut i skogen och plocka svamp? Fylla på lite med nu energi i själen. Efter gårdagen så behöver nog båda jag och Jonas det. Det blev liksom inte som vi hade tänkt oss igår. Livet blir väl aldrig som man har tänkt sig men det är lite extra jobbigt när allt kommer på en gång.

Och sedan så ska jag sova mycket inatt. Sådär så att jag är sömntrött imorgon för att jag sov för mycket. För det tycker jag om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela