Ida af Larsson

Mycket...

Publicerad 2011-09-15 13:37:51 i Life,

Ibland så kommer allt på en gång.

Det är knappt tre veckor sedan min kusin mördades och två månader sedan min mormor dog, idag kom budet om att en i vår närhet kommer att gå bort inom några månader. Det där slutgiltiga beskedet som dödar allt hopp och lägger sig som en svart slöja över allting för att nu finns det inga halmstrån att gripa efter längre. Jag kan inte göra något åt det. Det är väl det som är jobbigast, maktlösheten. Det enda jag kan göra är att fortsätta själv men ibland så känns det lite som om jorden snurrar en aning för fort.

Som om jag inte riktigt hinner med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela