Ida af Larsson

Den där punkten

Publicerad 2012-01-07 18:12:38 i Life,

Ibland kommer man till punkter i sitt liv där valen inte är särskilt svåra att ta men helt klart livsavgörande.

Idag tog jag ett beslut som har figurerat i mina tankar under en längre period men det var inte förrän idag som beslutet var så lätt och självklart.

Ärligt talat så trodde jag inte att denna dag skulle komma, lika lite som att jag för ett år sedan hade trott att jag skulle kunna vara helt rökfri. Men jag är rökfri och det är ett utav de mest fantastiska beslut som jag har tagit. Detta är nog dock både ett större och svårare val men jag hoppas innerligt att ni kan stötta mig och vara stolta.

Jag har tagit beslutet att bli nykterist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela