Ida af Larsson

Sommaren är räddad!

Publicerad 2012-01-18 19:58:11 i Life,

Nu får jag säga det!

Jag kommer att fortsätta jobba som assisterande personalansvarig på Peace & Love i sommar, hur kul som helst! Tyvärr betyder det att jag redan har börjat peppa sommar men den är snart här ändå.

Idag har jag suttit och dels jobbat med P&L nu på kvällen och även rensat i mejlkorgen. Min privata mejl. Min privata mejl som inte har blivit rensad någon gång och som startades 2008... Så nu är jag lite snurrig men har fått rensa ut en hel del ångestmejl som kändes sjukt bra att slänga. 2012 kommer verkligen att vara ett nystartsår på så sjukt många sätt.

Dags att laga matlåda till karln och måla naglarna.


Be there or be square!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela