Ida af Larsson

Träningsvärk

Publicerad 2012-01-26 13:23:56 i Life,

Jahopp. Ännu ett försök att komma igång med träningen, hur många gånger måste man börja liksom? Oavsett så har jag komponerat ihop mitt eget gympass och testade det för första gången igår. Major pain idag kan jag säga... Ikväll ska jag gå på jympapass och det gör bara ondare för varje timme som går, vi får väl se hur stel jag är under det passet. Kommer se ut som en panschis som försöker hänga med i tempot. Men nu är det liksom bestämt, jag ska fita up mig (ja, ni vet) en gång för alla.

25 och en halv vecka kvar till mitten på augusti, wihoo!

Fast jag höll på att säga upp mig igår. Det är så himla mycket tjafs på jobbet så att det är helt galet. Det vore rätt skönt men jag ska väl orka stå ut hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela