Ida af Larsson

Snor

Publicerad 2012-03-06 19:01:56 i Life,

Idag är jag sjuk, precis som igår och precis som imorgon. Roligt värre. Så idag har jag legat på soffan och tittat på tv. Har även gjort ett belöningssytem till Jonas för hans plugg. Han behöver det just nu, pallar inte riktigt med att bara plugget i sig är belöning och som tur är så har han en sambo som jobbar med barn och kan allt om belöningssystem.

Igår när jag låg på soffan så hittade jag gamla tuggummitatueringar. Hade inte så mycket för mig så satte dit en under ögat, dock blev det inte så bra så jag skrapade bort det med en handduk. Idag så är det svullet, svidande och skinnflått. Jag är så smart ibland...

En vecka kvar tills vi har fått besöka vårt tilltänkta boende och bestämt oss om flytt. Spännande! Då kommer jag nog även att gå ut offentligt med våra planer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela