Ida af Larsson

Rensning

Publicerad 2017-05-31 14:44:17 i Life,

Jag har alltså en dance-around-closet. Det vill säga en garderob med tillhörande dressingroom som man kan dansa omkring i. Men jag har också ungefär sju påsar kläder i källaren som jag vill bli av med och måste även fortsätta rensa i min garderob eftersom den för tillfället är överfull. 
 
Grejen är bara den att det verkar så himla energikrävande att sälja saker på någon loppis och jag orkar inte det just nu. Jag försöker få till en bra balans mellan liv och jobb (även om det alltid verkar bli övervikt på jobbet) och att då bli en samordnade, planera och vara ekonomisk kring en loppis blir ett för stort projekt. Så om någon känner att ni vill sälja mina kläder åt mig - holla at me girl!
 
I övrigt är jag pankpankpank. I veckan har jag fått avsluta spotify och jag försöker gå ur fackförbundet bara för att få lite extra pengar över varje månad. Nu räknar jag med att jag får mina skattepengar till midsommar så att jag kan ha dem fram till hösten som fritidspengar men skulle de inte komma så är det någon som kommer sitta hemma i sommar. Men, men. Jag kan ju alltid dansa runt i min dance-around-closet då
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela