Ida af Larsson

Lillebror, bababaaaa!

Publicerad 2017-11-07 10:47:04 i Life,

Ögonen kliar, halsen kliar, själen skaver, blåmärkena värker, foten är stel, nacken gör ont, håret lossnar, sömnen är långt bort - men naglarna är långa! För en nagelbitare som jag är det ändå en ganska stor vinst. Visserligen bröt jag en halv nagel för två veckor sedan när jag blev hockeytacklad under ett zombielopp men viftar jag bara mycket med högerhanden så är det ingen som ser det.
 
I helgen hade jag fest. Sådan jävla ångest. Ska nog inte ha det någon mer gång, de onda tankarna om att ingen tycker om mig blir för påtagliga. Men jag hade fina vänner som reste långt. Två från Örebro, en från Sandviken och en från Falun. Det betydde extremt mycket. Söndagen spenderades på soffan ihop med tre av mina favoritpersoner i världen, världens tjockaste katt och skräptv. Helt fabulöst. Kan man inte leva hela sitt liv så? 
 
I år flyr jag nyår igen. Känns bra. Nyår är inte min grej. Alldeles för mycket alkohol och förväntningar. Så vi drar till Teneriffa. Landar ett par (typ två) timmar innan tolvslaget och jag tänker att det är lagom mycket nyårsfirande. Sedan hoppas jag på en vecka fylld av spännande löparturer och utflykter (så stört ändå att jag ser fram emot att springa varje dag på semestern). Det ska antagligen regna en hel del och kommer väl inte att vara varmtvarmt, men vad spelar det för roll? Livet är så mycket mer än en bra solbränna (och tur är väl det för annars hade jag varit värdelös). 
 
 
Who can relate?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela